728 x 90Advanced Acne Treatment

Thursday, November 11, 2010

~ LAI'LAHAILLALLAH.... ~

 Assalamualaikum kepada semua pembaca yang x jemu2 singgah kat blog ini... syukran alaikum... sekadar perkongsian untuk smua.... jom dgr ckit lagu ni.. sgt menyentuh hati seorang hamba yang selalu lupa pada pencipta-NYA.. walhal DIAlah yang patut kita puja dan puji... hayatilah bersama ~

~ ENGKAU CINTA AGUNGKU ~

Aku tahu
Engkau  Tuhanku
Adalah, cinta Agung
Aku pun mahu
MencintaiMu
Aku tahu
MencintaiMu amat perlu

Ia kemuncak
Daripada segala kebahagiaan
Aku berusaha kearah itu
Tapi cintaku padaMu Tuhan selalu terganggu

Banyak yang datang menggangu
Nafsuku dan syaitan terkutuk
Dunia mempersona menggamit selalu
Di waktu itu
Lupaku padaMu

Cintaku jauh sekali
Sekali-sekala datang jua
Walaupun sedikit
Terasa indahnya
Kemudian lupa lagi

Adakalanya lupaku padaMu
Berpanjangan sekali
Kemudian sekali-sekala
Segar kembali kau cinta agung

Engkau patut dicintai
Selepas itu
Lupa lagi
Begitu cintaku kepadaMu tuhan
Dengan kelalaian silih berganti
Oh tuhan

Dengan hati yang sedih ini
Tolonglah aku
Dengan rahmatMu
Bantulah aku
MencintaiMu
Agar cinta yang palsu terhunus sendiri
Itulah harapanku padaMu




_سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله أكبر ولاحولا ولا قوة إلا بالله_




Wow Menarik ni ^^

Sitegiant E-Commerce