728 x 90Advanced Acne Treatment

Friday, May 7, 2010

~ Penghibur Hatiku ~


Assalamualaikum kepada all readers of my blog ,, nothing to say but something to share..Alhamdulillah, masih di  beri kudrat untuk terus menaip dan di beri nikmat2 yang lain yang terlalu banyak rasanya,, alangkah ruginya jika nikmat ini tidak di gunakan di jalan yang betul ~ peringatan untuk diri yang menaip..

>> Hari ini merupakan hari kedua aq berada di rumah setelah beberapa bulan tinggal sementara di bumi barokah Terengganu especially at Kusza.. cuaca di Selangor pulak baru2 ni kerap hujan, alhamdulillah x banjir :) klu banjir, dh lame maen air.. buat sampan kertas salurkan kat air..hi2 ( xtiviti masa kecik) seronoknya zaman itu.. tapi skrg nmpak air banjir, redah je.... tanpa di hiraukan walhal dlm hati cakap seronoknye maen air..hi2 :) ( awas ! jangan biarkan anak-anak anda , anak-anak sedara, anak-anak jiran , or anak-anak kucing anda bermain air banjir.. ) 

>> Bercakap mengenai anak-anak buah, memang xberhenti gelak la kalau layan anak-anak buah yang ramainya xterkira :) (opps bukan buah durian atau buah2an tempatan.. ) Alhamdulillah mereka masih kenal lagi siapa aq, mane xnye dah lame xbalek S'gor..hu2 terharu sgt.. Alhamdulillah jugak apabila melihat mereka semakin membesar..ada yang dah tinggi, yang merangkak dah pandai jalan, dah pandai cakap..walaupun masih pelat lagi..dah pandai ngaji, dah pandai ambik wudhuk, solat, bentang sejadah, hafal surah-surah dalam al-Quran...ameen syukur padaMu ~

>> Yang bestnye,,aq dpt cara baru nak salam orang ( anak buah perempuan yang ajor.. :) memang kreatif,, menarik dan kelakar sangat2..haaa pasnie nk try kat sahabiah-sahabiah dan kwn..hi2  yang anak buah lelaki pulak ajor silat... naseb baik aq xdisilatnye..macam -macam la diorg ni,, xbenti gelak di bwatnya :) Alhamdulillah aq bersyukur di kurniakan anak-anak buah yang menjadi penghibur hatiku... aq berharap agar mereka menjadi anak-anak yang soleh dan solehah kepada ibu bapa mereka ~ insyaAllah..


owner's blog left massage again >> hargailah mereka yang tersayang, selagi mereka ada di sisi kita.. supaya tidak menyesal di kemudian hari..roger n out !


_سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله أكبر ولاحولا ولا قوة إلا بالله_

Wow Menarik ni ^^

Sitegiant E-Commerce