728 x 90Advanced Acne Treatment

Saturday, September 5, 2009

...+= رمضان كريم =+...


أسلام عليكم...
Kpd sume makhluk2 ALLAH yg b'agama ISLAM samada yang berada di ats muka bumi ni mahupun brada di planet2 @pun yg sedang terapung2 di angkasawan ( klu ada le..) ,, masih belum t'lambat lagi utk ana mengucapkan ''seLaMaT B'PUasa & sElamat menyAMBUt raMAdhan al-barOKAH.."

Marilah kita sama2 mnghidupkan bulan barokah ini dengan plbagai aktiviti yg bermnfaat.. cthnya baca al-Quran,,@ bertadarus,, klu hari biasa jika ada time free je kita baca paper,, magazine,, (xpun zaman la ni yg lebih cnggih dgn alat2 teknologi..) ada YM,,friendster,, dll yang lbh up 2 date..(bak kata org putih) maka kita pun secara xlngsung t'ikut2 la dgn p'edaran zman ni..maka kita pun mulalah dgn laptop @ komputer masing2 utk m'explore dan buat keje2 yg swak2 dgnnya.. bukan ana kata ianya tidak bermanfaat.. bagus apa.. cuma,, berpada2lh bila dh buka laptop @ kompter 2..kdg2 kita xsedar MASA yang kita gunakan 2.. tanbih ni pun utk ana jgk yg selalu lalai dgn "nikmat2 dunia yg sementara" ni..

bersempEna dgn bulan Ramadhan ni yang penuh dgn bermacam2 "kelazatan,,kenikmatan,, & kefadhilatannya..(ish2 btul ke slank Bm ana ni..) dan bulan yg diturunkan al-Quran di dlmnya,, marilah kita sama2 mningkatkan amal ibadah kita yg masih kurang.. smoga apa yg kita lakukan ini semua hanyalah untuk ALLAH.. RABBUL IZZAH..
wallahua'lam..

_سبحان الله والحمد لله ولا إله إلا الله أكبر ولاحولا ولا قوة إلا بالله_

Wow Menarik ni ^^

Sitegiant E-Commerce